17-11-09

NMBS past radiospot aan na klacht McDonald's - UPDATE

treinstakingDe NMBS heeft zijn nieuwe radiospot aangepast na een klacht van fastfoodketen McDonald's. De nieuwe spot van de spoorwegmaatschappij eindigt met een jingle die wel heel fel lijkt op de "I'm lovin' it"-tune van McDonald's. Dat schrijven enkele kranten.

"We hebben besloten om de nieuwe jingle uit onze radiospots te knippen. Binnenkort gaan we dan samen zitten met McDonald's om naar een oplossing te zoeken," zegt een woordvoerder van de NMBS.

McDonald's gebruikt de "I'm lovin' it"-jingle sinds 2003. De jingle komt uit een nummer van Justin Timberlake, dat zijn debuutalbum ‘Justified’ niet haalde. De fastfoodketen kocht het nummer daarna over.

kzoomIn de marge daarvan toch even het vermelden waard: het audiologo van vtmKzoom, de nieuwe kinderzender van VMMa, lijkt heel sterk op dat van radiobroertje Q. Ga maar eens na in de reclameblokken: 'vtmKzoom' en 'Q is good for you'...

11:38 Gepost door jeroen in Algemeen | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.